Wednesday, November 5, 2008

Woensdag is sportdag hier bij ons. Alé, ja, dat wil zeggen, F. en ik gaan dan 2 uurtjes naar The Gym in Wetteren, ik om te steppen en F. om te fitnessen. SportDAG is dus misschien wat overdreven, maar we proberen toch een beetje lichaamsbeweging te doen.
De steples vind ik erg leuk, vooral als het ingewikkelde en swingende combinaties zijn, dan kan ik me helemaal laten gaan. Vandaag waren er vrij veel beginners in de groep dus deden we rustig aan. Misschien maar goed ook, want ik ben de laatste 3 weken niet geweest omwille van problemen met mijn rug. Kwestie van niet plat op mijn step te moeten gaan liggen ergens halverwege :-D
Sinds kort is er ook steppen op zondagvoormiddag. Lijkt me wel leuk, maar dan gaan O. en ik naar ons wekelijkse uurtje "muziek op schoot". Deze zondag beginnen we aan onze tweede sessie. Ze deed goed mee tijdens de eerste reeks, dus heb ik me opnieuw ingeschreven bij Erika. Muziek op schoot zijn muzieklessen voor baby's en peuters, op een speelse manier maakt je kindje kennis met ritme, beweging, luisteren, zelf eenvoudige instrumentjes bespelen,....Als je er meer over wil weten moet je hier eens kijken.
Ik kijk al uit naar het weekend en het is pas woensdag! Maar daar is dan ook een speciale reden voor. Zondagnamiddag ga ik samen met mijn mama naar een workshop distressen van In2hobby. Lekker frullen en spelen met Ranger spullen, ik kijk er enorm naar uit. Vorige week kregen we de lijst van mee te brengen materiaal en daar stond o.a. een emmer bij. Een emmer! Ik vraag me echt af wat we daar mee gaan doen......de workshop wordt gegeven door 2 hele gekke mutsen, Els en Evelyne, dus we kunnen ons aan vanalles verwachten.....
Ik ontdekte vandaag ook een heel leuk online scrapbookmagazine nl. Scrap N' Art. Het is een gratis te downloaden magazine en er staan massa's tips, how to's en inspiratie in. Ga hier maar eens kijken.

No comments: