Tuesday, November 25, 2008

Feesten en een award



Ik heb een award gekregen, van Pruts. Een erg mooie award zelfs, over vriendschap.



What the award stands for:This blog invests and believes the PROXIMITY- nearness in space, time and relationships. These blogs are exceedingly charming. These kind bloggers aim to find and be friends. They are not interested in prices or self-aggrandizement . Our hope is that when the ribbons of these prices are cut, even more friendships are propagated. Please give more attention to these writers. Deliver this award to 8 bloggers who may then pass it on.

Ik geef deze award door aan Veerle en Bieke want alle anderen aan wie ik hem zou willen doorgeven hebben hem al van Pruts gekregen.




Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier nog iets ben komen vertellen. De laatste 2 maanden van het jaar zijn er een hoop verjaardagen in de familie en vriendenkring en wij hollen van het ene feestje naar het andere. Eigenlijk is het zelfs overdreven. Van scrappen komt dus niks in huis en van bloggen dus ook niet. Dit weekend werd er hier 2 dagen gevierd. Zaterdag had ik 6 kleine piraten en 2 zeemeerminnen op bezoek. We hebben allerlei spelletjes gedaan en de apotheose was de zoektoch naar de schatkist (boordevol snoep). Toen het bolleke-pijl systeem eindelijk naar een grote kist op zolder scheen te leiden, werd het dak bijna van ons huis geblazen van het enthousiasme. Zie de brede lachjes maar op de foto's.


>







Zondag kregen we de familie op bezoek. Door de sneeuw kon de pret uiteraard weer niet op en werd het een gezellige namiddag.


Door tijdsgebrek geen nieuw scrapwerkje, dus toon ik jullie maar weer een "oude" LO.











No comments: