Tuesday, January 27, 2009

Sweet moments



Ik ben begonnen aan het album met de trouwfoto's van mijn broer. Deze zomer is hij getrouwd met zijn vakantielief in Slovakije. Zo zie je maar dat echte liefde elke afstand overbrugt hé. Spijtig genoeg heeft zijn vrouwtje hem ook ontvoerd naar Slovakije waar hij sinds 1 december vorig jaar ook woont en werkt.
De eerste LO gaat over de "openingsdans". Op een typisch Slovaaks trouwfeest wordt eigenlijk al na een half uur gedanst, na elke gang van het diner kan je de beentjes al eens strekken. En zo gaat het de hele avond door, eten, dansen, eten, dansen,...Mijn broer had trouwens nog een verrassing in petto. Na het trage begin van de dans, een typische slow, ging de muziek al gauw over in een medley gaande van "Walk like an Egyptian" van The Bangels naar "Misirlou" van Dick Dale (je weet wel, die openingssong uit Pulp Fiction) waarop ze een echte dans-show ten beste gaven. Ik ben toen tot de ontdekking gekomen dat mijn broer echt elastieken benen heeft.

6 comments:

pruts said...

heel mooie kleuren !!!!
lijkt me een keitof trouwfeest.

Mich said...

Mooie layout zeg !!

Ik zou niet goed zitten in Slovakije als daar zoveel wordt gedanst op trouwfeesten ... ik HAAT het namelijk om te dansen, dan plak ik vast aan mijn stoel of moet plots heel dringend naar het toilet !! ;-))

Wendy said...

Heel mooie lay-out en het zag er wel een leuk trouwfeest uit!

Resie06 said...

Ik vind je eerste lo al heel geslaagd! warme kleuren!!!!

natacha said...

prachtige layout
mooi papier ook
groetjes natacha

pruts said...

je bent getagged !!!!!!
kijk maar eens op mijn blog.