Monday, January 26, 2009

Dad is girls best friend.



Het is zover! Onze kleine meid loopt alleen!!!! Ze is nu ruim 17 maanden en ik begon al stilletjes te wanhopen maar deze avond durfde ze eindelijk die vinger loslaten die ze eigenlijk al lang niet meer nodig had. Misschien hebben de 2 pannekoeken die ze een uurtje daarvoor had opgesmuld wel geholpen? En ze liep ineens ook het hele huis rond, handig de obstakels ontwijkend. Weer een reuzemijlpaal die is genomen....

Ik heb dit weekend een layout afgewerkt over onze kleine meid. Ze is een echt papa's kindje, het eerste wat ze zegt als ze wakker wordt is dan ook papa en overdag roept ze hem wel 100 keer. Daarover gaat deze LO. De ondergrond is cardstock beplakt met stukken uit een oud woordenboek. De foto is gemat met oud muziekpapier.De kat is grungeboard bewerkt met distress inkt en zwart embossingpoeder.

Ik heb de laatste tijd mijn middagpauzes doorgebracht met piepen op de blogs van mijn favoriete scrapmerken om te zien wat ze de komende maanden gaan uitbrengen. En ik heb een verlanglijstje gemaakt....
- Zowat alles van Prima staat op nummer 1! De bloemen, de Mommy & me papierlijn, het stitched papier, de bedrukte linten,...
- Jenni Bowlin brengt ook hele leuke dingen
- Schitterend nieuw concept van Tattered Angels: een combinatie van een mask om te sprayen en een bijhorende stempel om detail aan te brengen. Die moet ik gewoon hebben!
- Graphic45
- de nieuwe structuurstempels van Tim Holtz, uiteraard!

Zo, en nu maar hopen dat de meeste dingen snel te verkrijgen zullen zijn in de scrapwinkels in de buurt! Ik hou jullie op de hoogte.

3 comments:

natacha said...

deze layout is echt super mooi
groetjes natacha

angelica said...

prachtige gedaan !!!

zo leuk haar eerste stapjes alleen zijn gezet !!

nog een leuke dag
Angelica

Anne's Cards said...

Leuke Lo!geniet maar van je kleine meid want ik heb er een van 21 en 24 en het vliegt gewoon voorbij!!