Saturday, June 13, 2009

Eindelijk nog eens de tijd gevonden om hier wat te laten zien. Dit zijn enkele lay-outs die ik de laatste 2 weken heb gemaakt.

Dit zijn fotootjes van een fotoshoot van Manu, die werd gemaakt voor het geboortkaartje van zijn zus. Ik zag een ideetje in CK om de kleine fotootjes op een LO te verwerken.

De volgende is er eentje waar ik maaaaanden geleden eens aan ben begonnen op een clubavond. Bij een opruimwoede van mijn scrapkot kwam ik hem nog eens tegen en begon er een ideetje te groeien. Ik heb mijn nieuwe kompas stempels van tattered angels gebruikt en acryl sneewkristallen van Heidi Swapp die ik bewerkte met glitters.
Nieuw papier van My mind's eye gebruikt bij de volgende LO en een kledinglabeltje om de datum op te schrijven.


Deze winterse LO heb ik gemaakt met Prima papier waar een relief in vilt opzit. Met zulk druk papier hoeft er niet veel anders op vind ik.


Er zijn er nog meer, maar die laat ik zien in een volgende post.
Groetjes!









5 comments:

An Zeelmaekers said...

Hey, wat een prachtig werk!!! Een dikke proficiat. Die lo met die kleine foto's is enorm tof.

An Zeelmaekers said...

Wat een prachtige lo's. Een dikke proficiat!!!

Unknown said...

Wauw dat zijn aardig wat lo´s die je hebt gemaakt.De een nog mooier dan de ander.Het is maar goed dat je last had van op ruim woede,want je lo met de kompas is gaaf geworden.
gr,Lean

Mich said...

Hele mooie dingen heb je gemaakt maar mijn favoriet is deze met de kompasstempels, wat is dat een prachtige layout. En wat een mooie stempels zeg, heel mooi in dat ijsblauw !!

pruts said...

ooooooooooooooooooohhhhh !!!!
dit zijn prachtige lo's !!!!