Sunday, March 1, 2009

Cards with adirondack

Gisteren een gezellige workshop gevolgd om kennis te maken met de mogelijkheden van Adirondack inkt. Ik heb heel wat bijgeleerd en we hebben 7 kaarten gemaakt, allemaal met verschillende technieken.




Na de workshop konden we ook nog naar de winkel, die speciaal voor ons wat later open was gebleven. En ik heb een kruissteekpakket gekocht! Ik die vroeger een grote hekel had aan naaien, breien en aanverwante, kreeg toch zin om het eens te proberen. Deze namiddag ga ik een beetje naaien en morgen toon ik de vorderingen.

3 comments:

pruts said...

ik ben blij dat je de workshop leuk vond. blij dat je erbij was !!!

Anne's Cards said...

Stuk voor stuk mooie werkjes!

Wendy said...

Ik ben ook blij dat je de workshop leuk vond! En dat je toch iets bijgeleerd hebt.

enne, nu ben ik toch wel eens benieuwd naar de vorderingen van je handwerkje.