Wednesday, December 10, 2008

What matters most

Vorig weekend waren er open crea-dagen bij Hobbyselect in Destelbergen. Zondag waren Helga en ik van de partij om bezoekers warm te maken voor scrappen. Helga had een paar albums mee vol mooie lay-outs in haar typische stijl, speels en altijd verrassend. Ik heb me meer bezig gehouden met verf,inkt en poedertjes. Tim Holtz doet net als vorig jaar weer de 12 tags of Christmas, een paar leuke technieken die hij elke dag met ons deelt. Eentje daarvan met paint dabbers had speciaal mijn aandacht getrokken en die heb ik eens uitgebreid kunnen testen en aan een paar enthousiastelingen uitgelegd.
Ik heb ook 2 dingetjes van mijn verlanglijstje kunnen doorstrepen, jippie!!! Ik heb al wat zitten prullen met de distress stickels en de masks liggen hier ook ongeduldig te wachten.


Hierboven een LO van mijn klein meisje met papier van Fancy Pants en een rub-on van Daisy D's.

2 comments:

pruts said...

ik denk dat dat een techniek was die we in de distress yourself ook hebben gebruikt. :-)

hele mooie lo !!!!

Wendy said...

Die is prachtig hoor!!! Zo een mooie foto van je kleine meisje!!!