Saturday, May 9, 2009

Ik heb voor de eerste keer een Tupperware avond bij me thuis georganiseerd. Ik zag er een beetje tegenop, maar het was supergezellig! Anneke is een vlotte prater en ze legt je vol entousiasme uit hoe alles werkt en hoe je snel iets lekker en gezond op tafel tovert. En zeg nu zelf: na een dag op kantoor wil je liefst zo snel mogelijk aan de scrap, dus wil ik die "kookboel" voor 8 uur afhandelen.

Vorige week hebben we eindelijk de resultaten gezien van een secret scraplift waar ik aan meegedaan heb, kunnen bewonderen.
Dit was mijn interpratie.


Ik heb een schudbox gemaakt, maar omdat ik geen zand voorhanden had, heb ik er maar wat distress embossingpoeder ingedaan ;-)
Dit weekend ga ik proberen mijn LO af te werken voor de wedstrijd van Tiny's hobby en een paar voorbeelden uitwerken voor de demonstraties tijdens het scrapbookweekend.
Prettig weekend allemaal en een leuke moederdag!

2 comments:

pruts said...

hij is heel mooi geworden.
die schudbox is origineel. hihi, als je niet gezegd had dat er geen echt zand in zat, had ik het niet geweten.

Vibeke said...

Hi:)

Thank you for visiting my blog:)

I love your work - you are very talented:)

Have a nice day:)